پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215499
طارمي در راه برگشت به پرسپوليس/پشيمانم ميخواهم فسخ کنم
تاریخ انتشار : 1395/04/26 08:43:22
نمایش : 1170
مهاجم فصل پيش سرخ ها آماده است که اگر ريزاسپور تن به فسخ نداد به خاطر قراردادي که با پرسپوليس داشته به تيم بازگردد و نهايتا جريمه شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ماجراي مهدي طارمي هر روز يک اتفاق مي افتد. کليت ماجرا اين است که او پشيمان است و در تلاش براي قسخ قرارداد. برادر طارمي و رامين رضاييان در چنين گيروداري عجولانه از خبر خوش مي گويند اما سپس آن را بنا به مصلحت لغو مي کنند.

 

حسبن هدايتي هم کامنت متتشره از خودش به عنوان پاسخي به يک هوادار را تکذيب و جعلي و کار هکرها قلمداد کرده. باشگاه نيز پس از سکوت در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه، ديروز موضع گرفته و ضمن ابراز بي اطلاعي عنوان مي کند که بازگشت طارمي شايعه است در حالي که دوست طارمي عنوان کرده طاهري در جريان همه امور هست و تا ظهر شنبه مشخص مي شود ريزاسپور حاضر به فسخ مي شود يا خير.

 

آنچه مسلم است اينکه طارمي پشيمان است و مي خواهد راهي براي جدايي از ريزاسپور پيدا کند. او که بدون آگاهي وکيلش (ابراهيمي) و مديربرنامه هايش درباره پيشتهادات خارجي (نکومنش) با ريزه قرارداد بسته از نکومنش خواسته به ترکيه بيايد. اين فرد هم راهي ترکيه شده ولي هنوز ملاقاتي با مديران باشگاه نداشته. تا ظهر امروز اما احتمالا اين نشست برگزار مي شود هر چند احتمال موافقت مسئولان ريزه با فسخ قرارداد کم است.

 

نکته ديگر اينکه ارتباط طارمي و ابراهيمي وکيل اين بازيکن، بعد از پيوستن اين مهاجم به ريزاسپور قطع شد. ابراهيمي که در تمام روزهاي حضور طارمي در ترکيه بر اساس قول و وعده هاي اين بازيکن، تاکيد به عدم عقد قرارداد او و ريزاسپور داشت پس از آنکه ديد چگونه بازي خورده ترجيح داد سکوت کند. يک بيانيه 20 بندي براي شفاف سازي ابعاد و پشت پرده ماجرا و بعد هم قطع رابطه با طارمي و سکوت در برابر همه خبرها.

 

حالا خبر مي رسد طارمي در تماس با ابراهيمي خواستار کمک او براي حل اين مشکلات شده است. اقرار به اشتباهات و اصرار به سپردن همه کارها به کسي که تاکنون همه گونه حمايت را از طارمي داشته.

 

راه دوم شايد اين باشد که طارمي بخواهد قيد ريزه را بزند و به ايران بيايد و اعلام نمايد من در تاريخ 24 فروردين و همانطور که در خبرها آمده در آن مقطع که قبل از دربي بود قراردادي دو ساله با پرسپوليس بسته ام و نمي دانستم اين توافق و قرارداد حکم قرارداد رسمي را داشته است.

 

در چنين حالتي طارمي بخواهد به پرسپوليس برگردد ريزه به فيفا شکايت مي کند و بعد از مدتي بيست درصد جريمه مي شود. بيست درصد جريمه قرارداد هفتصد هزار يوريي با ريزه مي شود صد و چهل هزار يورو.

 

آيا پرسپوليس پاي اين ماجرا مي ايستد؟ اگر اين سناريو توسط باشگاه و طارمي اجرايي شود، طارمي فقط بيست درصد از سوي قيفا جريمه مي شود يا خطر محروميت هم وجود دارد؟ آيا فيفا خواهد پذيرفت و به جريمه اکتفا مي کند؟ مسئولان باشگاه پرسپوليس در جريان اين فرضيه نيز بوده و اگر ريزه حاضر به فسخ نشود مي خواهند بدانند مي شود از اين طريق طارمي را برگرداند؟ يا خطر محروميت بازيکن هم وجود دارد؟

 

فعلا ماجراي فسخ طارمي شده سوژه همه رسانه ها. مسئولان باشگاه هم در خفا پيگير راهکارها ماجرا هستند اما براي اميدوار نکردن هواداران و اينکه طور رسمي درگير اين بازي نشده باشند، در رسانه ها موضع شان اين است که بازگشت طارمي شايعه است و ما در جريان نيستيم. فراتر از آن از سوي مسئولان باشگاه عنوان مي شود که نمي شود هر بازيکني هر وقت دلش خواست برود و بعد بخواهد برگردد. از سويي ديگر اما باشگاه در حال بررسي همه جوانب است.

 

نهايتا يکي از اين سه اتفاق رخ خواهد داد:

 

1 - ريزاسپور با فسخ قرارداد طارمي در شرايطي (جريمه) موافقت مي کند.

 

2 - در صورت عدم موافقت ريزه با فسخ قرارداد طارمي؛ به دليل اينکه 24 فروردين قرارداد دو ساله با پرسپوليس بسته اما تصور مي کرده آن توافق رسمي نبوده به پرسپوليس برمي گردد و نهايتا پس از شکايت ريزه به فيفا طي حکمي از سوي فيفا در سال هاي آتي بيست درصد قرارداد با ريزه جريمه مي شود.

 

3 - باشگاه پرسپوليس در صورتي که ريزاسپور تا فردا با قسخ قرارداد طارمي موافقت نکند خود را درگير بازگشت طارمي و شکايت ريزاسپور از طارمي و پرسپوليس به فيفا نکرده و درگير اين ماجرا نمي شود و طارمي هم به ناچار همراه تيم فردا به اردوي اتريش مي رود و باشگاه هم همچون روزهاي گذشته اعلام مي کند ما از اول هم گفتيم که اين ماجرا کاملا شايعه است و از بحث بازگشت طارمي بي خبر بوده ايم.

 

حال بايد ديد نتيجه مذاکرات طارمي و نماينده اش با ريزه براي فسخ چه نتبجه اي دارد و در صورت عدم توافق ريزه اسپور با فسخ چه تصميمي در مشاوره نزديکان طارمي و باشگاه پرسپوليس نهايتا از سوي ياشگاه اتخاذ مي شود.

 

ظاهرا طارمي آماده است که اگر ريزاسپور تن به فسخ نداد به خاطر قراردادي که با پرسپوليس داشته به تيم بازگردد و نهايتا جريمه شود و جريمه هم در سايه توافق با پرسپوليس پرداخت شود اما بايد ديد باشگاه پرسپوليس در چنين حالتي چه تصميمي مي گيرد؟ فعلا بايد تا فردا صبر کرد. آن وقت همه چيز شفاف خواهد شد.

منبع:روزنامه پيروزي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html